. Kom maar op met al die lekkere ideeën en simpel klaar te maken hapjes. We willen onze gasten natuurlijk wel wat leuks voorschotelen. Groetjes Kirsten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Kom maar op met al die lekkere ideeën en simpel klaar te maken hapjes. We willen onze gasten natuurlijk wel wat leuks voorschotelen. 

Ovenschotels had ik idd ook bedacht maar we hebben maar een heel klein oventje

hittepit_12 schreef:Viswraps,
Wraps met kruidenkaas besmeren beetje sla en dan met makreel,tonijn of zalm erg lekker en makkelijk want je kan het van te voren klaar zetten.
Kaygee schreef:Mensen ik krijg honger van al jullie recepten! Het gaat nog moeilijk worden ook. De pesto klinkt goed, kan je dat ook allemaal in de blender mikken?
Ik ga morgen met een lijstje door de supermarkt
Doet mn moeder ook altijd, maar onze blender is niet zo geweldig in snijden dus vandaar dat ik het altijd snijdt
Dekloktikt schreef:Of je maakt heerlijke zelfgemaakte pesto!
( hier ons familiegerecht )
- verse bieslook
- verse basilicum
- zongedroogde tomaten in olie
- paar teentjes knoflook
- goede olijfolie
Alles zo klein mogelijk, en dan ook echt zo klein mogelijk snijden en door elkaar husselen. Daarna flink in de olijfolie drenken. ( wij hebben altijd bertollie olijfolie )
Dit op tafel zetten met een stokbroodje en je ben klaar! OVERHEERLIJK. Kosten zijn zon beetje 10 euro maar dan heb je wel heel veel pesto en de allerlekkerste die er is
En wat ook altijd goed werkt zijn die "picolinies" van dr Oetker ( mini-pizzatjes)