Maar, nu zou er toch echt wel een kilo of 5 afmoeten op 10 weken tijd... Ik werk in een shoppingcenter en ben dus pas thuis om half negen 's avonds en ik denk dat het late eten mijn gewicht niet ten goede komt!
Wie heeft er lekker luchtige gerechtjes voor 's avonds? Of kan ik maar beter mijn avondmaal verschuiven naar mijn pauze tussen 15 en 16u op heel af en toe de pauze tussen 16 en 17 uur?
Ben Bridezilla's aan het kijken op Vitaya en begin enorm met de poepers te zitten

Uit mijn ijskast gegooid:
- sausjes (mayo, cocktail)
- chocolade
Wat is goed en wat niet goed? Ik ben van plan het volgende elke dag zeker te eten:
- max 3 sneetjes lichtbruin brood
- 2 stukken fruit
- potjes magere yoghurt met fruit.
Bokkers, ik heb echt jullie hulp nodig! Aangezien ik aan mijn verloofde niets heb op vlak van mijn figuur

Ik ben zelf een brede madam (boven de 3 cijfertjes) dus de kilo's zouden eraf moeten vliegen maar momenteel heb ik er nog niet echt moeite voor kunnen doen mede doordat m'n partner zegt dat 'het allemaal geen kwaad kan'. Voor hem ben ik mooier 'met een kilotje meer'

Wie helpt
Diëtiste is niet echt een optie omdat ik daar momenteel echt het geld niet voor heb...
Mag ook flink wat af maar het lukt niet
Ik rij ook niet meer maar maak te voet kilometers samen met de pony's