Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J0anieke

Berichten: 4878
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:12

Kokos-noedelsoep met sugarsnaps <3
Afbeelding
Ben echt verrast hoe lekker ik alles vind :D

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:49

Ziet er wel erg lekker uit en met die foto’s krijg je wel meteen een idee van hoe en wat :)

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:28

die kokos Noedel hebben wij overgeslagen omdat we vorige week al de pittige kokossoep hadden.
ivm wisselende werktijden is hier nooit bekend of ik alleen eet, een dag oversla of dat we samen eten, en vriend is niet zo'n enorme kokosfan dusja.

vandaag op het werk gegeten, morgen weer hellofresh'en :D

J0anieke

Berichten: 4878
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:42

Ik hou dus ook niet van kokos, maar deze kokosmelk... jam!! :9

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 23:22

Ik eet echt nooit kokos, jakkie.

Maar een gerecht waar kokosmelk in verwerkt zit vind ik vaak heerlijk. Van de week nog in bloemkoolsoep. Ik vind kokos en kokosmelk 2 heel verschillende dingen.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 13:55

Ik vertelde van de week dat ik 4 x 10 euro korting kreeg op me volgende boxen. Dit werd telefonisch aangeboden. Ook had ik nog andere korting open staan. Dus dacht dat deze verrekend werden. Vandaag 30 euro afgeschreven en vraag via de chat of dit niet verrekend word. Is dit het antwoord :

Hi Britt, bedankt voor je berichtje. Ik heb gelijk even voor je gekeken en ik zie dat er een heel nieuw lidmaatschap is aangemaakt, wat niet de bedoeling is omdat het dan kan zijn dat je dubbele boxen ontvangt. Sorry hiervoor, mijn collega had dit niet mogen doen! Ik ga je nieuwe lidmaatschap en box annuleren. Zal ik de box weer voor je inplannen voor 13 augustus? Daarop wordt dan inderdaad automatisch 30% korting verrekend. De 4x10,- korting die je is aangeboden is helaas alleen geldig voor nieuwe klanten :-( Groetjes, Claudette

Maar als ik een nieuwe klant ben, hoe kom je dan aan me nummer ? En nieuwe klanten krikgen toch 25 euro korting?
Telefonisch wisten de mensen dat ik al vaker een box had besteld. Dus beetje tegenstrijdig en unfair vind ik het..

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 14:01

Wat waardeloos zeg.. klopt het dat ze anoniem bellen?

Volgens mij moet je die korting wel krijgen, ik kreeg onderstaande mail.


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door YellowLeaf op 20-07-18 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 14:02

Uhm... Ik geloof het wel. Weet ik even niet zeker meer. Maar dit is toch raar of zie ik het verkeerd ?

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 14:16

Ze bellen anoniem. Ik heb gisteren opgenomen na 5 avonden een anoniem nummer.

Het was niet meer dan een paar vragen over tevredenheid. Lekker nuttig.

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 14:25

Ze hebben mij ook gebeld, ook anoniem.
Toen ik aangaf dat ik op mijn werk zat en het dus niet gelegen kwam, bleef ze toch vragen stellen want "het zou maar een minuutje duren"

Zeer onprettig heel eerlijk gezegd.
Box an sich bevalt goed, maar ik vind de gerechten wat eentonig als ik naar de komende weekmenu's kijk en dat, gecombineerd met een zeer onprettig telefoongesprek, was voor mij reden om op te zeggen.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 14:36

YellowLeaf schreef:
Wat waardeloos zeg.. klopt het dat ze anoniem bellen?

Volgens mij moet je die korting wel krijgen, ik kreeg onderstaande mail.


[ [url=m/FVKXyb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat is dit voor actie?
Ook voor bestaande klanten?

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 15:01

Nessa schreef:
YellowLeaf schreef:
Wat waardeloos zeg.. klopt het dat ze anoniem bellen?

Volgens mij moet je die korting wel krijgen, ik kreeg onderstaande mail.


[ [url=m/FVKXyb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat is dit voor actie?
Ook voor bestaande klanten?


Ja ik heb die mail als bestaande klant ook gekregen

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 23:19

yellowleafs
Ik kreeg die mail ook als vaste klant
maar wat moet ik er mee ?

Leys jammer dat je het zo hebt ervaren.

Briitje vreemd lijkt me ook dat je die korting kan krijgen.


Vanavond de kipgyros met kruidige tabouleh gegeten.
Wij vonden het wel lekker maar het vulde niet ik heb nu nog honger haha

Afbeelding

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 23:20

briitje schreef:
Ik vertelde van de week dat ik 4 x 10 euro korting kreeg op me volgende boxen. Dit werd telefonisch aangeboden. Ook had ik nog andere korting open staan. Dus dacht dat deze verrekend werden. Vandaag 30 euro afgeschreven en vraag via de chat of dit niet verrekend word. Is dit het antwoord :

Hi Britt, bedankt voor je berichtje. Ik heb gelijk even voor je gekeken en ik zie dat er een heel nieuw lidmaatschap is aangemaakt, wat niet de bedoeling is omdat het dan kan zijn dat je dubbele boxen ontvangt. Sorry hiervoor, mijn collega had dit niet mogen doen! Ik ga je nieuwe lidmaatschap en box annuleren. Zal ik de box weer voor je inplannen voor 13 augustus? Daarop wordt dan inderdaad automatisch 30% korting verrekend. De 4x10,- korting die je is aangeboden is helaas alleen geldig voor nieuwe klanten :-( Groetjes, Claudette

Maar als ik een nieuwe klant ben, hoe kom je dan aan me nummer ? En nieuwe klanten krikgen toch 25 euro korting?
Telefonisch wisten de mensen dat ik al vaker een box had besteld. Dus beetje tegenstrijdig en unfair vind ik het..



Het was een fout van de medewerkers (ben er namelijk 2 x voor gebeld), hun hadden moeten zien dat ik al klant was :Y). Uit coulance krijg ik wel de korting, maar word niet met elkaar verrekend.

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 21:36

Vanavond de aubergine met feta en granaatappelpitjes gegeten. Was erg lekker! Afbeelding

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 22:07

ziet er goed uit.

Wij hadden de noodle-soep was erg lekker alleen de sugarsnaps zaten vol draden dat at wat lastig :+
Afbeelding

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 22:35

ik had de kipgyros met bulgur salade vanavond. lekker gegeten, maar was blij dat ik alleen was, met z'n 2e hadden we hier echt niet genoeg aan gehad.

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 22:46

klopt hadden wij ook het vulde voor geen meter ;-)

J0anieke

Berichten: 4878
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 00:45

Ik wilde zeggen dat wij geen last hadden van draad bij de sugarsnaps. Echter had ik mijne bij de supermarkt gekocht, ze waren die namelijk vergeten (verder netjes opgelost door HelloFresh :) )

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:21

Ik heb weer 2 gratis boxen weg te geven.
Stuur me een PB met je emailadres en ik meld je aan.

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 22:47

Ik heb ook een gratis box weg te geven.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:03

onze eerste box is binnen. Mijn ouders vinden het lekker maar veeeeeeeel te duur. Was te verwachten :+
Ik heb die eerste box nu gratis gehad, maar kan ik nu voor een volgende een 25 euro kortingsbon toepassen? Dan lukt het mij wel om zelf te betalen om de week bijvoorbeeld.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 23:15

Dani199764 schreef:
onze eerste box is binnen. Mijn ouders vinden het lekker maar veeeeeeeel te duur. Was te verwachten :+
Ik heb die eerste box nu gratis gehad, maar kan ik nu voor een volgende een 25 euro kortingsbon toepassen? Dan lukt het mij wel om zelf te betalen om de week bijvoorbeeld.



Dat kan enkel als jij iemand nieuw aanmeld. Dan krijg je beide 25 euro korting. Anders helaas niet.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 23:40

De linguine met courgettespaghetti en olijvencreme vond ik echt heerlijk vandaag. <3 Flinke portie ook!

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 23:58

Cinderella schreef:
De linguine met courgettespaghetti en olijvencreme vond ik echt heerlijk vandaag. <3 Flinke portie ook!


Ik had hem ook vandaag. En vond het echt helemaal niks. Voornamelijk de saus eigenlijk :+