Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Altijd al eens çilbir willen maken, een Turks ontbijt met dikke yoghurt (Griekse gebruikt), gepocheerde eieren en pittige kruiden olijfolie/boter erover. Eigenlijk hoorde er verse knoflook door de yoghurt, maar dat vond ik een beetje heftig aan het begin van de dag en nog met mensen moeten praten, dus die heb ik even meegebakken in de olijfolie en boter. Was wel echt super lekker!
[ [url=m/CxbAIA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aight schreef:Suliko schreef:Altijd al eens çilbir willen maken, een Turks ontbijt met dikke yoghurt (Griekse gebruikt), gepocheerde eieren en pittige kruiden olijfolie/boter erover. Eigenlijk hoorde er verse knoflook door de yoghurt, maar dat vond ik een beetje heftig aan het begin van de dag en nog met mensen moeten praten, dus die heb ik even meegebakken in de olijfolie en boter. Was wel echt super lekker!
[ [url=m/CxbAIA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je hier een receptje van? Ziet er heerlijk uit, in een restaurant bestel ik het ook wel eens!
Exitium schreef:Moest het even opzoekenLeuk idee wel, alleen gaan er hier dan wel wat andere ingrediënten in denk ik