Bulgur met broccoli, sperziebonen en boerenkool uit de oven, met een citroendressing, ricotta en geroosterde amandelen. Recept uit de Groene Bakplaat, simpel, maar verrassend lekker.
gaucho
Geplaatst: 23-03-23 20:56
Vind ik van veel recepten uit de groene bakplaat
Suliko
Geplaatst: 23-03-23 21:00
gaucho schreef:
Vind ik van veel recepten uit de groene bakplaat
Ja eens! Echt een leuk boek. Merk wel dat het soms even zoeken is welke ovenstand/temperatuur het beste werkt, wat het recept zegt komt niet altijd goed uit namelijk, ligt natuurlijk aan de oven. Bij dit gerecht klopte de tijd wel, maar had ik beter folie erop kunnen leggen de eerste helft omdat de boontjes langer hadden moeten garen en de boerenkool juist erg krokant werd.
gaucho
Geplaatst: 23-03-23 21:07
Ik maak veel in mijn stoomoven met wat stoom, en voor de meeste gerechten weet ik nu wel wat ik met de oven moet doen.
Ik hou jullie niet meer bij met posten hoor wel heerlijk aan het kijken elke keer. Kleine inhaalslag ook van mijn kant.
Witlofschotel was het plan, maar iets van de ingrediënten was niet goed meer dus dat werd m helaas niet zonde
Met wat improvisatie toen maar een champignonburger en groentes geroerbakt en de aardappeltjes
Saladeprutje
Varkenshaas met spek en champignonroomsaus
Vanavond kabeljauwburger met citroen-sperziebonen en rosti
Exitium
Geplaatst: 23-03-23 22:21
cursebreaker schreef:
ohhh die geroosterde spruitjes
Mengen met een scheutje olie en zout en peper, en dan 10 minuutjes op 160 in de airfryer Heb dat ding anderhalve maand geleden gekocht en bevalt me uitstekend
Een verlate foto. Ik moest vanmiddag vroeg eten want moest terug naar werk voor oudergesprekken. Dan eet ik altijd iets wat ontzettend simpel is. Ik was al begonnen toen ik bedacht dat ik nog een foto moest maken.