Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Klopt, je kan beter vooraf even kijken wat er op het menu staat en zo kiezen in welke week je je eerste box wil hebben, pas na betaling kan je ook daadwerkelijk kiezen uit de gerechten van die week.
Ik neem aan dat je al gebruik maakt van een code voor een gratis box toch? Anders moet je ff roepen dan betaal je alleen de verzendkosten.
KB12 schreef:Alwiene schreef:Klopt, je kan beter vooraf even kijken wat er op het menu staat en zo kiezen in welke week je je eerste box wil hebben, pas na betaling kan je ook daadwerkelijk kiezen uit de gerechten van die week.
Ik neem aan dat je al gebruik maakt van een code voor een gratis box toch? Anders moet je ff roepen dan betaal je alleen de verzendkosten.
Oh echt, ik heb een code van 50 procent. Heb jij er een van een gratix box? Zo ja, wil je deze dan delen met mij? Bedankt alvast!
Alwiene schreef:Heb je net een pb gestuurd, je betaalt dan voor je eerste box alleen 5,99 verzendkosten, kun je 3 gerechten voor 2 personen mee doen.
KB12 schreef:Alwiene schreef:Heb je net een pb gestuurd, je betaalt dan voor je eerste box alleen 5,99 verzendkosten, kun je 3 gerechten voor 2 personen mee doen.
Oh echt, hartstikke bedankt! Ik zie net dat ik volgende week niet kan laten bezorgen, pas vanaf 29/1. Er is dus geen mogelijkheid om mee te doen aan het bezorgen of kiezen van het menu van volgende week?
Alwiene schreef:KB12 schreef:Oh echt, ik heb een code van 50 procent. Heb jij er een van een gratix box? Zo ja, wil je deze dan delen met mij? Bedankt alvast!
Heb je net een pb gestuurd, je betaalt dan voor je eerste box alleen 5,99 verzendkosten, kun je 3 gerechten voor 2 personen mee doen.
Edit: mochten mensen dit lezen en ook graag willen stuur dan even pb want de code die ik heb kan maximaal 10 keer gebruikt worden
turtlelito schreef:Ik heb nu ook een paar keer van GreenChef gebruikt gemaakt (daarvoor jaren Hello Fresh), lekkere recepten. Zijn er nog tips en trucs voor nieuwe korting? Ik heb nog wel codes voor gratis boxen, maar Alwiene was eerst, dus die mag ze eerst weggevenl