Ik neem nu altijd brood en een stuk fruit mee of een koekje maar dat komt af en toe zo mijn neus uit

Dus kom maar op met jullie lekkere recepten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik doe daar op school wat water bij en eet het zo op. Weinig calorieën en ook nog eens gezonder dan boterhammen. Om het lekkerder te maken kun je er vanalles doorheen doen. Honing (zo'n knijpfles kan goed in een zakje mee), suiker, vanille, fruit, hagelslag, rozijnen... Priscilla_90 schreef:ik volg ook eventjes
een salade ofzo is heerlijk maar niet ideaal om mee te nemen
Safiera schreef:Je kunt ook een bakje (droge) brinta meenemenIk doe daar op school wat water bij en eet het zo op. Weinig calorieën en ook nog eens gezonder dan boterhammen. Om het lekkerder te maken kun je er vanalles doorheen doen. Honing (zo'n knijpfles kan goed in een zakje mee), suiker, vanille, fruit, hagelslag, rozijnen...
_sharonnn schreef:Safiera schreef:Je kunt ook een bakje (droge) brinta meenemenIk doe daar op school wat water bij en eet het zo op. Weinig calorieën en ook nog eens gezonder dan boterhammen. Om het lekkerder te maken kun je er vanalles doorheen doen. Honing (zo'n knijpfles kan goed in een zakje mee), suiker, vanille, fruit, hagelslag, rozijnen...
Brinta doe je toch met melk?
Staar je niet blind op calorieën, maar kijk naar de voedingsstoffen die erin zitten.
Delphi schreef:Wraps zijn heel lekker! Je kunt gewoon van die kant en klare wraps kopen. Smeer daar Philadelphia (light) kruidenkaas op, lapjes kipfilet (broodbeleg) er op en daar overheen rucola sla. Dan straks oprollen in aluminiumfolie en een paar uur later of de andere ochtend is het een stevige rol en kun je het zo lekker meenemen naar school. In plaats van kip kun je het ook met bijv, zalm maken.

Delphi schreef:Wraps zijn heel lekker! Je kunt gewoon van die kant en klare wraps kopen. Smeer daar Philadelphia (light) kruidenkaas op, lapjes kipfilet (broodbeleg) er op en daar overheen rucola sla. Dan straks oprollen in aluminiumfolie en een paar uur later of de andere ochtend is het een stevige rol en kun je het zo lekker meenemen naar school. In plaats van kip kun je het ook met bijv, zalm maken.