Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als het een kwestie is van 'niet zo'n zin, dus ik wil niet' dan zou ik hem lekker zelf boodschappen laten doen. In elk geval kan ik mij er echt helemaal niets bij voorstellen dat je om die reden voedsel weggooit.
goeroe schreef:Als je het mij vraagt is het juist ontzettend duur, maar dat is denk ik een kwestie van referentiekaders. Eerlijk gezegd begrijp ik het probleem niet helemaal. Heeft je vriend een bepaalde aandoening waardoor hij het geestelijk niet aankan om iets te eten waar hij op dat moment niet helemaal zin in heeft?Als het een kwestie is van 'niet zo'n zin, dus ik wil niet' dan zou ik hem lekker zelf boodschappen laten doen. In elk geval kan ik mij er echt helemaal niets bij voorstellen dat je om die reden voedsel weggooit.
_Tara_ schreef:Ik weet dat miss lipgloss (van http://www.misslipgloss.nl) hier een abonnement op heeft/had. Via haar site kun je daar dus wel posts over vinden!
VinandoW schreef:Ik kwam de site net tegen via een ander topic. Ik ben student en het lijkt mij eigenlijk wel wat. Ik ben benieuwd of meerdere mensen ervaring hiermee hebben? Hoe is het bevallen TS?
! Z9E6N4
. Wederhelft en ik lusten eigenlijk alles wel dus dat moet goed komen.
Sonja_vR schreef:Als je geen hele kieskeurige eter bent en weinig tijd/zin hebt om maaltijden te verzinnen is het denk ik wel een uitkomst , zelf ben im meer van een groente abbo, meer zelf verzinnen
F_Orumster schreef:Stop gewoon veel diepvriesgroenten (goedkoop en gezond) en porties gehakt in de vriezer.
Sla het gehakt heel plat, dan is het in de pan zo ontdooit en draai je met de diepvriesgroenten zo een wok/eenpans/pasta gerechtje in elkaar wat je op weg naar huis hebt bedacht. Hier standaard blikken tomaatblokjes enzo in de kast, een pasta is zo gemaakt.
.