Gevulde champignon met tonijn is ook erg lekker!
Champignon schoonmaken, steeltjes er af en een beetje uithollen, dit is een kommetje doen met tonijn uit blik, een uitje en wat knoflook, champignons 5 min in de over zetten en ondertussen het tonijn mengsel even opbakken (evnt boursin toevoegen om het mengsel net wat smeuiger te maken). Champignons uit de oven halen en vullen met het mengsel, beetje geraspte kaas er over.
Dan zijn ze eigenlijk kant en klaar nog een paar min onder t gourmet stel en smullen maar.
Geitenkaas met spek is ook om je vingers bij af te likken! Rond geitje kaasje omwikkelen met gerookt spek en dan een minuutje of 6 bakken, zou ik wel samen met stokbrood eten anders kan de smaak behoorlijk sterk zijn!
Als je echt op de culinaire toer wilt gaan zou ik verder voor ingredienten gaan als st jacobs vruchten, scampi's, hertenbiefstuk, struisvogel biefstuk, biefstuk met gerookte zalm etc.
Als groenten gaat bijna alles wel op de gourmet al dan niet voorgekookt. Denk aan gegrilde courget, gegrilde paprika, spruitjes voorkoken en dan op de gourmet op bakken met spekjes en ui, daarnaast vind ik het altijd wel fijn om daarnaast nog een frisse salade te hebben en natuurlijk mag stokbrood met kruiden boter en/of stokbrood met gesmoten kaas (en ananas of ala piza met salami en pizakruiden of tomaat en mozerella) niet ontbreken!
Ik ben gourmet fan! allemaal kleine hapjes zoveel verschillende smaken en uren plezier ipv dat iemand de halve dag in de keuken staat en alles met 30min verobert is.