Uiteraard heeft ze er erg veel last van (zoals zovelen).
Ze was altijd al een klager met eten op gebied van vlees dat in haar ogen te hard is en ze zogenaamd niet gebeten krijgt

Maar nu is het dus helemaal een ramp.
Ze eet helemaal niks!
Vanmorgen 1 beker chocomel en 1 cm uit het bakje yoghurt geslurpt

Gisteravond de kip aan hele kleine stukjes gesneden (echt heel klein, was net gehakt) en nog niks ervan eten, alleen appelmoes. Van pure ellende heb ik haar maar 2 kleine Mona toetjes gegeven, zodat ze tenminste wat calorien binnenkrijgt, want ze is al zo'n magere lat.
Gistermiddag heeft ze wel 8 knakworstjes naar binnen gewerkt (waarna ze zat te klagen dat het vlees overal in haar beugel vastzat

Vanavond maak ik tomatensoep.
Maar ik kan haar toch niet alleen maar zachte dingen te eten geven?
Ze moet uiteindelijk toch ook zeker weer een stukje vlees kunnen eten?
Vanavond heb ik quorn met sla en frieten.
Ook niet ideaal natuurlijk die frieten, maar ik ben benieuwd of ze die wel eet

Chinees (Nasi met zachte kip) lukte haar de 2e dag nog niet.
Haar tong doet nl. pijn van de banden die achter om haar tanden zitten. Hierdoor doet slikken ook pijn, want dan gaat je tong op en neer (langs die banden uiteraard).
Wie heeft wat eettips om het haar niet al te moeilijk te maken de eerstkomende tijd, maar waarmee ze toch voldoende energie mee binnen krijgt. Want het heeft ook geen nut als ze zometeen voor pampus ligt omdat ze zo weinig eet.
Ik zat zelf te denken aan lasagna.
Ze heeft nu naar school kwarksnacks mee.
Ik heb ook nog yoghurt in zo'n knijpding, maar ik kwam er dus nu achter dat ze geen vruchtenyoghurt lust