Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tamary schreef:Brok eruit doen en vervangen door een vit./min. supplement. Kuil liever ook vervangen door hooi, ook hier kunnen paarden nl aardig heet worden.
smurffie schreef:valeriaan mee oppassen! kan tot hartklachten leiden!!

Breghje schreef:Toen mijn paard met een peesblessure op stal moest heb ik haar totaal geen krachtvoer gegeven. Ook heb ik haar zo snel het kon op de wei gedaan, met haar blessure was dat beter, maar ook daar geen krachtvoer. In Pavo zit veel suiker, ook in die Summerfit koeken dus dat is geen aanrader, er zijn meer merken die vitaminen preps hebben waar geen suiker of zetmeel bij zitten. Maar in principe komt je paard als ze hooi krijgt en een zoutliksteen, niets tekort, omdat ze ook heel weinig verbruikt uiteraard.

beantsje schreef:Breghje schreef:Toen mijn paard met een peesblessure op stal moest heb ik haar totaal geen krachtvoer gegeven. Ook heb ik haar zo snel het kon op de wei gedaan, met haar blessure was dat beter, maar ook daar geen krachtvoer. In Pavo zit veel suiker, ook in die Summerfit koeken dus dat is geen aanrader, er zijn meer merken die vitaminen preps hebben waar geen suiker of zetmeel bij zitten. Maar in principe komt je paard als ze hooi krijgt en een zoutliksteen, niets tekort, omdat ze ook heel weinig verbruikt uiteraard.
Ik zoek ook nog een goed vitamine.mineralenpreparaat aangezien mijn tinker praktisch geen krachtvoer krijgt; heb je een tip voor me?
. Kwam toen meer merken tegen maar weet even de naam niet meer. Wel weet ik dat er ook merken zijn net als Dodson & Harrel (als ik het goed schrijf) etc. Hier een link die ik gebruikt heb toen ik op zoek was:
hun vitamines/mineralen mengsel is Ultimate balancer. 
mehlika schreef:Het is Dodson & Horrellhun vitamines/mineralen mengsel is Ultimate balancer.
Bedankt! Dat is iets van de klepel horen luiden en geen benul waar de klok hangt...