Kwallen beet

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ing0204

Kwallen beet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 21:47

Weet niet of het hier goed staat anders moet het maar verplaatst worden

Is er iemand die weet hoe een paard reageert op een beet van en kwal en kan het uberhaupt kwaad? Was nl vandaag op het strand en wilde de zee in, maar ik zag dat er veel kwallen in het water waren. Heb het toen maar niet gedaan. Kan het kwaad en wat zijn de evt reacties als je paard door een kwal wordt gebeten?

omaas

Re: Kwallen beet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 07:06

Een vlieg kan ook door de paardenharen heen komen, dus lijkt mij dat een kwal dat ook kan doen. kan het kwaad?...Tja als het een Potrugeesoorlogsschip is wel....maar gelukkig komen die maar zelden voor. Of het plezierig is om door veel kwallen geprikt te worden, is denk ik niet zo moeilijk om antwoord op te geven, toch?

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 08:57

Als er veel kwallen zitten zou ik er niet in gaan. Je wilt niet dat je paard zich pijn doet.

Als er zo weinig zijn dat je zelf zou durven zwemmen. Zou ik gewoon er in gaan. En als paard dan nog gestoken word wel weer verder kijken.

Gewoon geen domme dingen doen. En verder gewoon doen waar je in in hebt.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 09:00

Met aflandige wind (oostenwind) zijn er altijd kwallen op het strand, en dus ook in de zee.
Of het kwaad kan voor je paard, ik denk van niet, maar het zal ook niet fijn zijn lijkt me..