Ongeloofelijk snel genezing van paard

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vdv

Ongeloofelijk snel genezing van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 14:49

Twee maanden geleden kwam ik ’s ochtends in de stal en zag mijn paard met zijn been door de tralies heen liggen. Ik kwam erachter dat hij zo had liggen draaien en schoppen door koliek, dat hij met zijn been door de tralies was geschoten. Met heel veel moeite hebben we met drie man sterk zijn been terug weten te duwen. Eenmaal weer terug op vier benen, werd mijn vermoeden al snel bevestigd; hij bleek inderdaad koliek te hebben. Dat was niet het enige, ik kwam er ook achter dat zijn been vol wondjes zat. Die wondjes heb ik goed schoon gemaakt en ik heb mijn paard meteen in de bak gezet zodat hij in beweging kon blijven. Eenmaal in de bak bleek dat hij door zijn hele lichaam erg stijf was. Zijn spieren hadden natuurlijk een flinke tik gehad door het vastliggen in de stal. Waarschijnlijk heeft hij een paar uur zo gelegen. Toen eenmaal de dierenarts was geweest bleken het inderdaad darm/maagproblemen te zijn. Ook zijn rugspieren bleken erg stijf. De dierenarts kon niets anders doen dan aanraden hem in beweging te houden totdat hij gemest had. Nadat hij eenmaal gemest had ging het een stuk beter met hem. Ik merkte alleen erg goed aan hem dat hij zich totaal niet lekker voelde door de wondjes en stijfheid in zijn spieren.

Later die avond kwam ik bij kennissen, waaraan ik het verhaal vertelde. Zij vertelden mij daarop goede verhalen over producten die zij altijd voor hun paarden gebruiken als ze iets mankeren. Het bleek te gaan om producten met als hoofdbestanddeel Aloë Vera dat een verzachtende en genezende werking heeft. Van deze producten had ik nog nooit gehoord, maar door de veelbelovende verhalen stond ik ervoor open om ze te proberen. Ik gebruikte de producten op basis van Aloë Vera op twee verschillende manieren. Ik liet mijn paard Aloë Vera drank drinken om hem van binnenuit te helpen bij het genezingsproces en ik gebruikte twee verschillende crèmes uitwendig. Eén crème deed ik op de wondjes, welke binnen een paar dagen al dicht waren en bleven. De andere crème smeerde op zijn spieren, welke daardoor binnen no time weer soepel waren. Het mooie van alles is dat nu, een maand later, niets meer is te zien van de wondjes en de haren die terug gegroeid zijn, bruin zijn net als de rest van zijn vacht! Door het drinken van de Aloë Vera is zijn totale vacht beter gaan glanzen en zijn, zijn darmen gereinigd en weer in balans. Mijn paard is weer helemaal opgeknapt en zelfs vrolijker dan voorheen. Ik kan iedereen aanraden om zijn paard een goede verzorging te bieden door het gebruik van deze producten. Niet alleen wanneer je paard iets mankeert, maar ook vooral preventief. Als ik eerder van het bestaan van deze producten had afgeweten, had ik mijn paard veel eerder Aloë Vera laten drinken en op wondjes en spieren gesmeerd. Omdat deze producten niet in de winkel te koop zijn kun je me mailen op het volgende adres als je hier meer informatie over wil hebben.

Bon_Bon

Re: Ongeloofelijk snel genezing van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:51

Riekt naar reklame :p

Mocht dat neit zo zijn vind ik t fijn voor je dat je paard zo snel en goed is genezen!

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:44

Bo_tje schreef:
Riekt naar reklame :p

Mocht dat neit zo zijn vind ik t fijn voor je dat je paard zo snel en goed is genezen!

Inderdaad... weer een slachtoffer die in de mooie praatjes van FLP gelooft...
Overigens zijn producten met aloë vera wel degelijk te koop in winkels.
Aloë vera heeft goede eigenschappen, dat is bewezen, maar het is niet hét wondermiddel zoals o.a FLP je wil laten geloven....

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:22

Dubbeltopic.