Ik kreeg enkele dagen geleden te horen dat op de manege waar ik vroeger stond waarschijnlijk Rhino was geweest(maar die persoon was niet 100%zeker!). Ik weet wel dat in de zomer de hengten allemaal ziek waren, en ook nog enkele paarden die het net gehaald hebben. Werden allemaal onderzocht. Als we vroegen wat ze hadden werd er als antwoord gegeven: "niks speciaal, zijn gewoon ziek." Die persoon dat het ons vertelde had dus verschillende redenen om te denken dat er Rhino was geweest. Er waren zeven merries gedekt(ook mijn pony) en ze hebben ALLEMAAL een misval! Verder waren er dus enkele paarden ziek, en andere paarden hadden meestal wel iets, maar vaak viel het bijna niet op. Mijn pony(toen nog niet) haar klieren stonden dik. Toen ik dat ging zeggen aan de baas zei hij dat hij er niets aan zag. Andere pony's hadden last van hun spieren, aan hun lever enz..
Nu staan we dus niet meer op die manege, maar met 4 pony's die ginder hebben gestaan op een privéstal. De DA kwam langs de dag nadag we hoorde dat er wss Rhino was geweest, en toen we hem de vraag stelde of het iets met rhino te maken kon hebben, reageerde hij er niet op...erg raar...En daarna was hij tegen de eigenares van die stallen gaan zeggen dat er veel kans was dat de paarden rhino hadden..

Wat denken jullie hier van? Dat er nooit iets over is gezegt in die manege, en over hoe de DA erover doet?
Ze hebben dus zo goed als zeker rhino..maar wat houdt dat juist in? Heb gehoord dat ze daar altijd mee blijven zitten, dus kunnen ze dan elk moment ziek worden? Alle info is welkom!!
Groetjes.