bloeduitslagen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hennyvanamon

bloeduitslagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 20:55

hoi heeft iemand voor mij de bloedwaarde,s op papier, staan [van een gezond paard] ik heb nl het bloed laten testen van mijn paard, en wil dat gaan vergelijken, met een ander, en kijken, hoe of wat bvd henny

hennyvanamon

Re: bloeduitslagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 20:56

hoi ik heb laatst een bloedonderzoek laten doen bij mijn 28 jarige hengst, wil dit graag gaan vergelijken met meerdere bld uitslagen,[paard is nl wel helemaal gezond verklaard]

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:58

er staan bijna altijd referentiewaardes naast, daar moet je het mee vergelijken. Elk lab houd eigen waardes erop na namelijk, afhankelijk van de testmethodes. Klakkeloos met andere waardes vergelijken is dus niet verstandig. Als je deze waardes niet hebt kan je het laboratorium opbellen voor de referenties.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:58

je hebt een al lopend topic. ik heb daar de uitslagen van mijn paard ook in gezet, met daarachter de waardes waar het binnen moet vallen...

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 21:15

oke, dankjewel meiden,en zwerte ik ga echt niet alles klakkeloos vergelijken hoor daar draai ik al te lang voor mee in de paarden, maar de waarde,s van elkaar nakijken kan geen kwaad toch, met gezondverstand,mijn bld uitslagen heb ik nog niet binnen wordt mij wel opgestuurd, en ,,ikenindy bedankt ik zag nl later dat hier al een topic over was, sorry

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 07:34