Hallo Allemaal
De shet van me vriendin staat al vanaf mei op de wei en al die tijd was er niks aan de hand tot 4 weken geleden hij moeilijk ging lopen en moest hij vooruit getrokken worden om uit t land te halen, veearts is gelijk geweest en vertelde zit tegen hoefbevangenheid aan en adviseerde om hem buiten te laten (staat weinig gras) omdat die dan in beweging blijf en spuit medicatie meegekregen. Sinds vorige week is de spuit op pony loop weer moeilijk en wil zijn dagelijkse appel niet eten, veearts weer gebelt adviseerde om hem naar binnen te doen wat ook gebeurt. Maar nu t volgende veearts adviseerde ook als die op stal staat wel overdags in de paddock te zetten dat gebeurt ook staat die op zand. In de 10 jaar tijd dat wij onze shetten hebben (ik heb er ook 1 al 16 jaar) hebben we dit nog nooit mee gemaakt. Vandaar dat ik hier wil vragen om persoonlijke tips staat nu op stro kan t beter op zaagsel? Wij hebben kuil op stal kan t beter hooi zijn? en alle andere handige tips waar we wat aan hebben.
alvast dank je wel
groetjes angelque