Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.twinducklin schreef:Wat kan ik precies nog laten doen? Ik kan wel nog een andere dierenarts erbij halen of osteopaat maar die zien hetzelfde als de andere..
Tulandro schreef:ik zou daarom niet weer een dierenarts langs laten komen. Je moet je paard gewoon inladen en een afspraak op een grote kliniek maken, waar ze alle trucjes in huis hebben. En dan inderdaad verder onderzoeken met foto's of echo's. Zonder dat kom je er niet achter wat er aan de hand is.
Toekie2 schreef:TIP: laat er eens een tharapeut naar kijken van happy-athlete. Die kan zo voelen of je paard zijn spieren vast zitten, en die kan hem helpen als er 'knopen' in de spieren zitten. Lees maar eens alle info op http://www.spierproblemen.nl. Mijn paard was erg onregelmatig maar die was al na 1 behandeling voelbaar beter. (Een behandeling van een uur kost ca 50 euro, je paard heeft er baat bij, te vergelijken met een goede massage). Ze bekijken alle spieren van je paard, want een probleem in de rug kan worden veroorzaakt door een spierknoop in de voorhand of achterhand of zo. Dit komt doordat een paardenlijf via spieren aan elkaar zit.
Groet en succes