Ik heb Sanchez maandag laten enten door de DA omdat ik een startkaart aan wil vragen. Had maandagmorgen nog gewoon gereden (DA kwam pas tegen de avond) en er was niks aan de hand. Hij liep lekker en hoestte niet. Dinsdag heb ik hem rust gegeven vanwege de enting (wel buiten gezet) en woensdagavond ben ik weer gaan rijden. In het begin ging het wel maar toen ik begon te draven begon ie te hoesten en te proesten. Hij had zich nog niet eens echt ingespannen zeg maar. Ik ben maar gestopt met echt rijden en heb alleen wat gestapt met lange teugel omdat ie anders iedere keer weer zo'n hoest en proestbui kreeg.
Zou dit van de enting komen? Heb sinds woensdag nog niet weer gereden (ook omdat mijn bak nu een grote modderpoel is
) en ik hoor hem op stal niet hoesten, maar dat deed ie woensdag ook niet. Heb nu wel een dilemma want ik wil hem ook niet te lang stil laten staan maar rijden gaat ook niet als ie zo hoest. En als ik wil rijden moet ik nu naar de binnenmanege en dat heeft ook geen zin als ik na 5 minuten weer naar huis kan. Ik zou me dus voor kunnen stellen dat het van de enting komt omdat je toch een verzwakt virus ingespoten krijgt, maar wat kan ik nu het beste doen?