Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
(sorry ik moest het toch ff zeggen) draaakje schreef:alvast bedankt voor de antwoorden, heel duidelijk. Rianneke, ik snap je twijfels! Zo'n granemix is misschien ook wel een idee ja, en dan zelf iets waar veel zemelen en zetmeel in zit bijvoeren. (zoals bietenpulp,maispulp of gehakt mais
draaakje schreef:mag ik vragen welke dingen ij belangrijk vond, en waar je bijvoorbeeld probeerde je energie uit te halen en je dik makers?
*hij wordt niet serieus getraind ofzo, meer recreatief hobbelen*Rianneke schreef:in bietenpulp zit veel suiker dus dik worden ze wel vanzelf...

Citaat:In bietenpulp zit vrijwel geen suiker, wel veel ruwe vezel. De suiker uit de bieten doen wij nl. in onze thee, koffie, etc.
Thats_Me schreef:Even een vraagje. Waarom wil je voer gaan samenstellen als je er helemaal 0,0% verstand van hebt?
Rianneke schreef:Thats_Me schreef:Even een vraagje. Waarom wil je voer gaan samenstellen als je er helemaal 0,0% verstand van hebt?
omdat ze geen brok meer wil voeren...
maar ts heb je je ooit wel eens verdiept in verschillende muesli's en granenmengsels van verschillende merken?
er is tegenwoordig zoveel op de markt...