Ik heb al even gezocht via de zoekfunctie maar kon het niet precies vinden.
Kwam vanmiddag bij Fleur aan en tijdens poetsen merkte ik dat de ene helft van haar uier flink dik is. Ik voelen maar het voelt niet warm aan, verder is het wel wat harder dan normaal. Heb haar even afgespoten en iemand anders om raad gevraagd. Die zei je moet haar temperaturen, boven de 38,5 direct dierenarts bellen. Ik dus temperaturen en het was 38,0 (normaal heeft ze zo'n 37,8-37,9). Toch zat het me even niet lekker en heb de dierenarts gebeld.
Dierenarts zei dat ze bij een uierontsteking ook flink last van kunnen hebben. Dus niet lekker willen eten, flink koorts en verder erg loom. Nou had ik gisteren nog met haar gereden en vandaag was er ook weinig aan haar te merken. Nu komen ze morgen wel even langs om er naar te kijken en te kijken wat er uit komt dmv melken.
Ik vermoed dat het toch een ontsteking is, maar ze is er verder niet ziek van dus dat vind ik dan weer raar. Weten jullie misschien of het iets anders zou kunnen zijn? Een insectenbeet ofzo lijkt mij ook niet, want het is van voor haar tepel tot helemaal achteraan dik. Bij een insectenbeet zou je denken dat het plaatselijk dik is. Lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat ze er een trap tegenaan heeft gehad.