Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
femmefatale1 schreef:Ik denk dat het een combinatie is van factoren.
Is hij regelmatig ontwormt? Wanneer was de laatste keer?
Is zijn bloed al eens nagekeken?
Heeft hij een liksteen/mineralensteen?
Verder denk ik dat het ook te maken heeft met het niet op bouwen van spieren..
Overigens vind ik wel dat je paard erg weinig krachtvoer krijgt, en dus ook niet de benodigde energie en vitamines/mineralen..
xxxmarexxx schreef:ik hab precies het zelfde probleem met mijn paardje. altijd netjes op tijd ontwormd en voldoende voer + krachtvoer. altijd vers water aanwezig, noem maar op. nu is hij laast bij de DA geweest en die heeft zijn tanden gevijlt ik hoop dat dit het probleem was en dat het nu over is. maar miss moet je daar ook ff na laten kijken

Laat dat eens nakijken door je DA (kan dacht ik via mestonderzoek) die kan je dan specifiek wormenmiddel geven. 

Bluesky1 schreef:De titel duidt er duidelijk op dat dit paard heel snel een wormspuit nodig heeft.

MissDonna schreef:wormenbuik? Laat bij de woud , zo heet het neem ik even googelen, een testje doen. Dan kan je vor de zekerheid kijken.
er staat een paar berichten boven je dat ze net een mestonderzoek heeft laten doen. een paar berichten daarna staaat de uitslag... als t topic nou tig pagina`s lang is kan ik me voorstellen dat je er overheen leest, maar dit is een questie van niet goed lezen