nav dit topic hij blijft snotteren aan 1 kant Heb ik dus een bronchoscopie van mijn pony laten maken.
Daar kwam uit dar hij toch nog een milde vorm van bronchites heeft. Ik heb van de dierenarts een pot ventipulmin gehad en 100 cabsules prednisolon. Eerste twee weken kreeg hij 3 cabsules en nu zijn we aan het afbouwen met 2 cabsules. (ventipulmin zijn we ondertussen al ruim een week mee klaar). Hij staat sinds die scopie dag en nacht in de wei en krijgt alleen nog maar kuil als ruwvoer.
Ik moet zowiezo mijn eigen dierenarts weer laten komen als we klaar zijn met de medicatie, maar hij snottert nu nog steeds. een paar flinke slierten wit slijm komt er uit zijn neus als ik hem laat buigen met vrijheidsdressuur. Wel heb ik het idee dat hij lekkerder in z'n vel zit en als we iets intensiefs hebben gedaan is hij ook veel sneller gewoon op adem.
Dat snotteren had toch eigenlijk al wel over moeten zijn lijkt me? Ik maak me een beetje zorgen, ben bang dat het nu chronisch is geworden. Wat denken jullie? Tips?