Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hennyvanamon schreef:paarden moet je vrij somber houden

hennyvanamon schreef:paarden moet je vrij somber houden
hennyvanamon schreef:mensen bij deze een stukje komkommer kan echt geen kwaad, maar een paard, heeft dat echt allemaal niet nodig hoor, geef ze na het werk een worteltje bijv dan zijn ze al gauw tevree, en ze worden niet lastig in de omgang, omdat er altijd wat voor ze klaar staat, en nogmaals de maak/darmen zijn er niet voorgemaakt, om veel tussendoortjes te geven geef ze gewoon brok.hooi.
ik geef het ze niet, bij mij krigjen ze zelden een "tussendoortje"
Die van mij krijgt en eet het allemaal. Niet vaak en zeker niet veel, maar zo heel af en toe. Vooral Flynn is verzot op aardbeien 
. Niet dat ik het goed vond, heb nou de houten omheining nog maar eens extra beveiligd met een stroomdraad erover maar hij heeft ook nergens last van gehad. Mossel schreef:hennyvanamon schreef:mensen bij deze een stukje komkommer kan echt geen kwaad, maar een paard, heeft dat echt allemaal niet nodig hoor, geef ze na het werk een worteltje bijv dan zijn ze al gauw tevree, en ze worden niet lastig in de omgang, omdat er altijd wat voor ze klaar staat, en nogmaals de maak/darmen zijn er niet voorgemaakt, om veel tussendoortjes te geven geef ze gewoon brok.hooi.
gaat er niet om of ze het wel of niet nodig hebben, ze wil weten of ze er tegen kunnen
en niet een beetje, maar KILO's
.
.
Maar die zitten voornamelijk ook vol water. Zitten weinig voedingsstoffen in.