Wie weet een peenwasserij?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cristina

Wie weet een peenwasserij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 14:40

Ik wil mijn pony's de komende winter weer peen gaan voeren. Voorheen haalde ik het in NH bij een peenwasserij. Nu ben ik verhuist naar Gelderland en ben op zoek naar een nieuwebpeenwasserij in Gld dus. Of evt een groothandel voor winterpeen , 2e soort (misvormd dus) Wie kan mij helpen, ik heb grote hoeveelheden nodig, voor ongeveer 25 dieren.

Marion71

Re: Wie weet een peenwasserij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:18

Wij halen ze altijd uit de polder. Schijnt een beetje dezelfde grond als in NH te zijn. Geen idee of je ze in Gelderland ook kunt krijgen. Is de polder, bij Ens, voor jouw haalbaar? Adres geef ik je dan graag per pb.

jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:17

Marion71 schreef:
Wij halen ze altijd uit de polder. Schijnt een beetje dezelfde grond als in NH te zijn. Geen idee of je ze in Gelderland ook kunt krijgen. Is de polder, bij Ens, voor jouw haalbaar? Adres geef ik je dan graag per pb.

Ens is voor mij heel dicht bij, zou ik het adres mogen ?

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 23:12

@Marion, Ik zou graag het adres willen hebben, want ik heb grote hoeveelheden nodig die toch bij een wasserij van daan moeten koemn. Alvast bedankt ! Knipoog