Ik rij voor mensen een paardje net voordat hij mee zal gaan naar stage is hij spierbevangen geraakt. (verhaal op aanvraag)
In zeer erge maten! Veel pijnstillers en spier ontspanners gehad. Hij kon haast niet meer lopen.Uit eindelijk toch besloten om alleen naar stage te gaan op voorwaarde dat me moeder af en toe ging kijken en die mensen hem verder verzorgen. Drie weken later kwam ik even thuis, ben de volgende dag gelijk gaan kijken. Tot mijn grote verbazing ging het bijna super. Hij stond in een kleine bak liep vrolijk rond niks meer dik alleen zijn voorknietjes. Maarja hij heeft dan ook veel gelegen. Hij at lekker was lekker ondeugend zijn vacht glom mooi. Maar nu is mij vraag ik heb zelf nooit mee gemaakt dat een paard spierbevangen geraakt is! Hoe kan je het beste zon paard op trainen misschien soort schema's voor net zo als een peesblessure! speciale brokken mischien een poedertje voor zijn spieren? speciaale vitamines? Is de kans groter om dat weer te krijgen. Is het slim dit paardje te kopen?
alvast bedankt