Toch wil ik mijn verhaal graag ff kwijt. Ik ben al 4 jaar in het bezit van een geweldige " het Xfactor hebbende " paint die helaas HKO heeft. Ben de afgelopen jaren al met verschillende dingen bezig geweest en heb van alles geprobeert. Alles wat we deden was van tijdelijk aard
Nu heb ik er toch voor gekozen om hem een toch nog een fijn leven te geven waarbij hij niks hoeft en gewoon mag genieten door paard te kunnen zijn. Hij is vrolijk en knuffeld verschrikkelijk graag.September dan ga ik met hem naar een kliniek en dan gaan ze kijken of hij nog in aanmerking komt voor een zenuwe snede. Dit door het gebied uit te verdoven en te kijken of hij dan wel rad wil lopen. Mocht hij goed lopen dan word hij de volgende dag geopereerd en gaat daarna naar een stal waar hij kan ravalideren. Na deze revalidatie periode wil ik met hem naar Groningen gaan om hem een periode te gaan laten zwemmen op een revalidatie centrum, puur om hem weer even op krachten te helpen. Gaat dit goed dan mag hij lekker het land op en genieten van het leven.
Mocht hij niet in aanmerking komen dan ga ik verder niet meer dokteren en laten we hem daar inslapen
Ik hoef niet meer op hem te rijden........ Dat is echt niet het geen waarom ik dit zou doen. Heb een andere paard waar ik mijn rijdende toekomst mee wil slijten. Wil hem alleen nog niet kwijt. We gaan zeker ook niet over 1 nacht ijs en het moet voor hem zeker de moeite waard zijn.
Dus we gaan gewoon duimen dat dit niet gebeurd.