deze vraag gaat niet over eigen pony of verzorgpony!
mijn lievelingspony op de manege( waar ik dus echt zoooo veelv an houd jaah serieus;)) is al sinds eind juni kreupel, ze heb een soort van bultje onder de knie( zie foto onder pagina), nu is dit al de hele zomer zo, ze is tussentijds wel voor een weekend(!) beter geweest en toen is op mijn lesdag gevraagd of ik even een kwartiertje mee wilde rijden in een andere les met dr en toen was ze weer goed, heeft toen ong. 2 daagjes gelopen, maar schijnt daarna ergens van geschrokken gezijn beetje dr vn door gegaan en weer kreupel, tot vandaag de dag.
advies wat ik tot nu toe gehad heb van instructrice is rust en stappen op de verharde weg, maar aangezien het een manege pony is waar als ze kreupel zijn niet veel tot niks mee gedaan wordt loopt ze ong. 10 rondjes erf per week zonder mij en 1 a 2 keer per week echt goed iets van 15 minuten rondjes e.d ( links en rechts om).
nu is mijn vraag:
wat kan ik er misschien nog aan doen om haar herstel te vervluggen, zelf dacht ik aan iedere dag half uurtje(?) in de stapmolen ofzo, maar nogmaals het is manege pony dus ik ken het niet zelf allemaal regelen en niet iedere dag er heen!
tips pleaseee
byee(K) carlijn
foto van been(rechtsvoor):

foto pony zelf(24 jaar)(L)
)
de stapmolen op de manege is bij ons gewoon van steen dus verhard, maar op het erf rondjes lopen zijn toch ook rondjes?(inderdaad beetje ovaal.)