Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
amazone77 schreef:mijn paard is ook heel gevoelig wat luchtwegen betreft,ze is nu 15 en ben ook al wat jaartjes aan het sukkelen.
snap niet hoe het kan,ze word ieder jaar geent,staat op krullen,mest iedere dag haar stal uit,staat minimaal 12 uur per dag buiten en met mooi weer ook snachts,ze heeft goed hooi,
ben ook al bergen met geld kwijt aan de veearts,ze heeft in die jaren al een hoop flessen ventipulmin op gegeten en een hoop andere troep,ze komt er wel telkens weer boven op maar zodra het weer begint te kwakkelen zoals nu heeft ze het toch weer te pakken,moet zo even een pot hoestvoeder gaan halen,weet nu zo snel niet welk merk het is,zal het je straks even laten weten,dat werkt tot nu toe prima bij haar,ze krijgt het dan twee keer per dag een volle schep over het voer heen,het kost geloof ik 17.50 euro,en haal het hier bij de boerenbond.
laatste keer was ik 300 euro kwijt aan de veearts en ze hoeste nog,heb nu 1 keer (paar maanden geleden) dat kruiden spul gegeven en ze was er echt vanaf,tot gisteren dan.
probeer het nu eerst eens een week met dat spul,en helpt het deze keer niet dan maar weer de vee arts bellen
Citaat:heb net een pot van dat hoest voeder gehaald,
het merk is van H.M.P.horse van excellent ook staat er een link op de bus,
http://www.allesvoormijnpaard.nl
ik denk niet dat het homeopathies is maar baat het niet dan schaad het niet.
succes met je paardje.
snater schreef:Zjadore, dat ben ik inderdaad van plan. Je maakt me wel nieuwsgierig naar je scriptie, zou je een digitale versie willen mailen misschien?
Chrisss schreef:Zelf heb ik een cursus homepathie voor dieren gedaan en bestel veel homepathische dingen bij de paardendrogist waar mijn dieren veel baat bij hebben.
lijkt mij niet de goede aanpak.