Volgende morgen liep hij inderdaad stok kreupen en heb gelijk de DA gebeld. Moest weer tempraturen en dat was nu 38,7 dus 0.1 hoger. Moest veel koelen en als het nie minder werd of ik vond dat het nie meer ging zou die langs komen. Savonds belde iemand van stal dat hij lag te piepen en kreunen.
Gelijk heb ik de DA gebeld en hij was er met 5 min.
Tempratuur was weer met 0.1 gestegen.
Tijdens het goelen werd het helle been koud behalfe de knie dus ik dacht al dat dat het was. En ik had gelijk. Deze dieren arts dacht dat hij een trap had gehad en dat zijn kraakbeen beschadigd is. hij kreeg antibiotica en zou die morgen ochtend er na weer komen. Die ochtend er op zat ik op school en is mijn vader gegaan. Er was een andere DA. Deze dacht niet dat het door een trap kwam wand anders had die het wel gebroken. Ook gaf de andere DA nog de tweifel of het hellemaal goed zo worden. Maar deze DA had meer hoop.
Ook heeft hij een spuit gekregen omdat rustig te worden omdat hij zo druk was. Een pijnstiller mocht die niet wand dan zou hij zijn knie meer gebruiken.
Ook ben ik er achter gekomen dat hij echt hengst word. Hij fokt zoch hellemaal op bij mijn merrie krijgt een harde stijve piemel en straalt voor. Ook fleemt hij en wil hij op de merrie springen.
Dus ik dacht kan hem beter nu apart zetten wand anders blijft hij elke dag gek doen bij mijn merrie. Dan is het beter dat hij een of twee dagen gek doet. Wand anders kan die knie hellemaal niet genezen.