Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
in de winter. 
marloezzke schreef:msn is voor gewrichten.
marloezzke schreef:msn is voor gewrichten.

Aukelizzy schreef:Neutradex neutraliseert de verzuring van de spieren en is uitermate geschikt ter verkoming en genezing van het "Tied up sydroom".
Neutradex bevat dinatrium waterstofcitraat in een siroop met caramelsmaak. Natrium bevordert de wateropname en dat is van belang bij het herstel van de zuurbalans, bijv. t.g.v. grote inspanning.
Heb dit maar even voor je opgezocht.
Het is echt heel goed spul, mijn ene paard heeft het ook een periode gekregen via de veearts om hem losser in de spieren te krijgen.
Hierna ben ik vit E gaan gebruiken en dat helpt ook heel goed.
anouska2 schreef:Aukelizzy schreef:Neutradex neutraliseert de verzuring van de spieren en is uitermate geschikt ter verkoming en genezing van het "Tied up sydroom".
Neutradex bevat dinatrium waterstofcitraat in een siroop met caramelsmaak. Natrium bevordert de wateropname en dat is van belang bij het herstel van de zuurbalans, bijv. t.g.v. grote inspanning.
Heb dit maar even voor je opgezocht.
Het is echt heel goed spul, mijn ene paard heeft het ook een periode gekregen via de veearts om hem losser in de spieren te krijgen.
Hierna ben ik vit E gaan gebruiken en dat helpt ook heel goed.
Als de werkzame stof natrium is, kun je dan niet gewoon keukenzout (natriumchloride)geven?