Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

giotto schreef:Ontsteking van het hoefgewricht misschien?
Je veearts eens laten kijken naar het gewrichtsvocht van het hoefgewricht,daar kan hij dikwijls al veel uit afleiden...

Cassano1 schreef:Ja, ik heb net gemail naar hoofcare, hopelijk heb ik snel een antwoord. Ja, ben van Belgie, en als het moet rijd ik tot daar, das geen punt.
Giotto: gewrichtsvocht laten uittrekken dus? Ja, dat ga ik ook vragen dan. Ik wil echt alles proberen. Ik denk ook dat de etter nu niet meer van een blaar maar van iets anders komt.
niet boos worden maar gisteren had ik hem toch aan de telefoon en heb in grote lijnen uitgelegd : al half jaar hoefzweer, komt nog steeds puss uit etc. toen begon ie een hoop technische taal uit te kramen, met als laatste woorden "is niet zo moeilijk om op te lossen volgens mij, laat ze maar bellen"
Mijn oudje, nog lang niet van plan om het op te geven! Ik ga er alles aan doen om hem een pijnvrij leven te bezorgen!! Moest mijn hoefsmid toch niet voldoen dan ga ik zeker naar Van Nassau. De DA zei dadelijk er is niks meer aan te doen, hij gaat pijn blijven hebben en er uiteindelijk aan sterven. Nu na een hoop opzoekingswerk heb ik gezien dat dit totaal niet het geval is!! We gaan ervoor, ik en Jim. Ik weet dat hij nooit meer helemaal zal genezen en ik mag niet doen of er geen probleem is, dat is er wel, en vrij ernstig nog wel, maar we gaan er alles aan doen om er tegen te vechten en een pijnvrij bestaan te bekomen. Ik geef maandag nog een update welke ijzers er nu op staan en hoe hij deze verdraagd!! Bedankt nog eens iedereen voor de steun!!
Volgende week komt de DA terug, ga vragen of ik zijn dieet toch niet moet aanpassen, misschien dat ik wat van alles kan minderen. Bedankt voor de link, het bloedonderzoek wordt volgende week gedaan, dus gaan we al veel kunnen zien qua gezondheidsstatus.