Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Merlijn schreef:Als mijn paard die verschijnselen vertoonde had ik na èèn dag de dierenarts al gebeld en zeker niet doorgereden. In jouw situatie zou ik nu zeker de dierenarts bellen en niet meer gaan aanmodderen met fenegriek, daarvoor heb je (vlgs mij) al te lang gewacht. Hoesten is bij een paard is een serieuze en ernstig te nemen klacht. Voor je er erg in hebt zijn ze dampig. Niet meer rijden en de dierenarts bellen dus.
Stacy S schreef:Merlijn schreef:Als mijn paard die verschijnselen vertoonde had ik na èèn dag de dierenarts al gebeld en zeker niet doorgereden. In jouw situatie zou ik nu zeker de dierenarts bellen en niet meer gaan aanmodderen met fenegriek, daarvoor heb je (vlgs mij) al te lang gewacht. Hoesten is bij een paard is een serieuze en ernstig te nemen klacht. Voor je er erg in hebt zijn ze dampig. Niet meer rijden en de dierenarts bellen dus.
Als ik mijn paard aan het werk zet maakt ze allemaal soorten geluiden, dan bel ik niet meteen een DA..