Wie heeft er ervaring met Pavo MuscleBuild?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brunca

Wie heeft er ervaring met Pavo MuscleBuild?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 10:12

Hallo allemaal,

Na de dracht van mijn merrie heb ik weinig "echt" kunnen rijden, nu ben ik ongeveer ruim 3 maanden wel goed aan het trainen alleen zetten haar spieren nog niet echt aan. Ik rij haar 1 uur per dag en ze krijgt 2.5 kilo merrie brok, 3 kilo sportfit meusli, 1.5 kilo haver en wortellen en brood er bij, ook krijgt ze over haar voer olijf olie.
Nu moet ik in september de IBOP rijden en wil haar hier graag goed bespiert hebben. Mijn paard loopt op M niveau in de sport en wordt getraind op Z niveau.
Ik zat te denken om haar Pavo MuscleBuild bij te voeren, heeft iemand hier ervaringen mee?

avensis

Re: Wie heeft er ervaring met Pavo MuscleBuild?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:45

Ik heb het zelf wel eens gebruikt maar ik vond de resultaten wat tegen vallen... Met Equitop Myoplast heb ik betere ervaringen.
Waar paarden ook mooi van in de spieren komen is Pavo energie control. Dit is een soort sportbrok.

Succes!

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:50

Ik denk dat je huidige rantsoen wel goed is. Kreeg mijn merrie
ook ongeveer toen ik weer begon te rijden na de dracht.
Is het veulen er al bij weg? Dat hielp wel bij ons hengstenveulen.
in ieder geval zorgen dat ze ook genoeg (goed) ruwvoer binnen
krijgt. Onbeperkt hooi/overdag in de wei 's avonds binnen/beetje kuil bijvoeren.
Niet te snel stoppen met de merriebrok. Dit heb ik mijn merrie op aanraden van mijn voerleverancier ook nog een lange tijd gevoerd voor de toename van bespiering.

Brunca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 11:19

Het veulen gaat eind september bij de merrie weg, maar krijgt al goed veulenbrok bijgevoerd. De merrie loopt de hele dag buiten in een gevulde wei en s'avonds krijgt ze ruwvoer van zeer goede kwaliteit gevoerd (kuil).
avensis, ik ken Pavo energie control hier reageerd de merrie niet goed op, mijn ander paard wel. waar zou ik Equitop Myoplast kunnen krijgen en wat zijn de werksame stoffen van dit produt?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:21

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:54

Een supplement voor de spieren is ter ondersteuning als je ook traint met je paard. Het kan je paard iets extra's geven, maar ben zelf van mening dat goed trainen en goed voeren het belangrijkste is.

Bij www.paardendrogist.nl www.jordenshippo.nl en www.cortaflex.nl staan allerhande supplementen genoemd en kan je ze goed vergelijken.

Zelf heb ik inderdaad vaker positieve meningen gehoord over de Myoplast.