Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

cindy_lover schreef:longeren heeft weinig zin, als ik er een elastiek of slof ofzo aandoe gaat ze enorm staken en zich verzetten..lijkt me alleen maar slechter voor dr rug.
en als ik er niks aan doe loopt ze weer de hele tijd met dat hoofd in de lucht..
met dat ze verder geen pijn heeft bedoel ik dat ze geen pijnlijke plekjes heeft op dr rug. ik heb even overal gevoeld enzo maar ze had nergens last, en als ze wel pijn heeft ergens geeft ze dat altijd meer dan duidelijk aan..
cindy_lover schreef:hoihoi!!
Ik heb mijn paard vorige week een paar daagjes vrij gegeven, daarvoor ging alles goed en gebruikte ze haar rug en achterhand ook goed.
Sinds die paar daagjes vrij zit ze helemaal vast in dr rug, ze gooit haar hoofd zo hoog mogelijk de lucht in en kan zich echt helemaal niet meer ontspannen..
Het zadel past goed en ze heeft verder ook geen pijn in dr rug..
Het liefst laat ik mijn fysio komen natuurlijk maar daar heb ik momenteel even geen geld voor.
Ik wil het eerst proberen met gwn rijden enzo op te lossen, heeft nog iemand daar tips voor?
Ik heb al met lange teugel geprobeert te rijden maar dit maakt geen verschil, ze gooit non stop haar hoofd zo hoog mogelijk..
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes
. Geen geld hebben is absoluut geen excuus. Begin je aan een paard, dan zorg je er voor dat het paard zich goed voelt en zo niet, dan regel je de zorg daarvoor.
?