Aambeien?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charisma

Aambeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 10:10

Gisteren zat ik met men paardje te knuffelen in stal. Ik zat op de rand van de schuifdeur en mijn schatje draaide zich om en begon te mesten (heel lief van hem om dat voor men gezicht te doen Haha! )
Nu zag ik toen hij stopte met mesten dat er precies een rozerode bolletje mee naar buitenkwam. Kan ook gewoon de kleur van de binnenkant van de aars zijn geweest? Het leek echt wel op een bolletje, maar zo lang tijd heb ik niet gehad om het te bestuderen! Knipoog
Kan dit een aambei zijn? Of krijgen paarden dit niet? En moet het behandeld worden? Er zat geen bloed bij het mest en hij had er volgens mij geen last van (hij meste goed en zonder te kreunen ofzo)

Myrano

Re: Aambeien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:15

Dit zijn geen aambeien maar gewoon de 'roos' die mee naar buiten komt tijdens het mesten.
Is heel normaal hoor Knipoog

Charisma

Re: Aambeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 10:18

Ahzo, bedankt dan. Vroeg het me gewoon af of paarden daar ook last van konden hebben. En normaal bestudeer ik dat niet, maar nu zat het wel echt in men gezichtsveld Lachen