De afgelopen 3 maanden heb ik mijn paard de power parels van Myoplast gevoerd. Mijn paard is soepeler, kan het werk beter aan, heeft geen last van stijfheid na een dag zwaardere training. Hij heeft nu een gezonde vacht en een hele mooie gelijkmatige bespiering. Ik heb nu een aantal vragen over het vervolg op Myoplast.
1- Is het inderdaad verstandig om na 3-maanden te stoppen met het voeren van Myoplast?
2- Stop je "in een keer", of is het verstandig om af te bouwen?
3- Voor overgang op een ander supplement, is het dan verstandig om bijv. een periode van 2 weken geen supl. te voeren?
4- Welk supl. sluit aan, en kan ik 3/4 jaar voeren tot de volgende Myoplast kuur.
Zelf heb ik het beeld dat als je langer blijft voeren het lichaam "lui" zal worden in het aanmaken bepaalde stoffen.
Ik denk zelf als opvolger aan zeewier en/of Vitamine E/seleen van Sectolin. Kunnen deze twee producten samen gevoerd worden en geeft dit een vergelijkbaar resultaat?
Via de zoekfunctie meer vergelijkbare producten gevonden, maar veel van deze producten mogen ook maar een paar maanden worden bijgevoerd, zoals Sanconil.
Ik ben benieuwd naar jullie adviezen.