Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
bianca77 schreef:Maar weet je wat ik zo gek vind. Het heeft hier vanmiddag de hele middag geregend dus geen vlieg of daas te bekennen en kan het dan ALS hij is gestoken alleen echt op zijn staartwortel echt waar de haren zitten zijn. Dan moet hij toch op meerdere plaatsen zijn gestoken ipv alleen bij zijn staart in zijn haren?

MandyR schreef:Als ze er niet duidelijk last van hebben zal ik nog even afwachten. De DA zit er ook niet op te wachten om midden in de nacht zijn bed uitgebeld te worden als het geen spoedgeval is.

Amy77 schreef:en hij is niet aan het schuren geraakt? dat hij daardoor wat bulten krijgt?
We vreemd dat de andere paarden het ook hebben, ook al in mindere mate.
Vergis je niet als het regent hoor icm die hoge temperaturen..mijn eczemer heeft het heel zwaar nu, met regen en af en toe zon..tis benauwd, de regen trekt de vliegen en mugjes aan en reageert daar erg heftig op..zij zat ook onder de bulten, maar dan op lichaam..horzels.
idd temp in de gaten houden en zodra het een normale tijd is (nu dus, haha) je VA bellen voor advies.
cleej schreef:Ja het zou een reactie kunnen zijn op de wormenkuur.
Maar als de andere paarden het ook hebben. Hebben deze ook de zelfde wormenkuur gehad?
Misschien hebbe ze ze iets op de gegeten waar ze deze reactie van hebben gekregen.
Heb dit nog nooit eerder gehoord/ of meegemaakt.
Ben benieuwd wat de DA verteld.

MandyR schreef:Groot gelijk en misschien even de fabrikant waarschuwen. Misschien is er wel iets mis gegaan bij de productie.