Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, waarschijnlijk een erg lief dier dat met pijn door heeft gelopen. Hoop dat het snel over is en laat aub het zadel nakijken, want drukplekken zijn zulke onnodige dingen, die makkelijk voorzien hadden kunnen worden.Nikka schreef:Wat ik nog wel eens gedaan heb als het weer dicht en rustig is maar nog wel kwetsbaar, is om er een oude dikke gelpad/ bontje opleggen en op de plaats van de drukking er een ruim stuk uitknippen. Dit kan alleen als de drukking niet al te groot is.
Talonius schreef:Nikka schreef:Wat ik nog wel eens gedaan heb als het weer dicht en rustig is maar nog wel kwetsbaar, is om er een oude dikke gelpad/ bontje opleggen en op de plaats van de drukking er een ruim stuk uitknippen. Dit kan alleen als de drukking niet al te groot is.
ja, maar dit verhelpt het probleem niet. De oorzaak is een verkeerd liggend zadel of dekje en dat moet toch ook erkend worden en niet dmv een gat eruit knippen en weer fijn gaan rijden.
Heb je iets van multimilk of traumeel, dit werkt super bij kneuzingen. En de wondjes goed schoonhouden, zeker als ze lekker ligt te rollen in het land en alle vliegjes die je nu hebt.
nu is mijn vraag ik wil hem best wel graag hebben maar heb dus geen idee wat het zou kunnen zijn en of hier wat aan te doen valt het paard heeft volgens hun geen pijn.