Iemand ervaringen met "Centrum de zon"

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eline_di

Iemand ervaringen met "Centrum de zon"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 15:50

Heeft iemand ervaringen met "Centrum de zon"?
Zoja watvoor?

Wat was het probleem, watvoor behandelingen (en kosten) en hoe is het nu?

elibeest

Re: Iemand ervaringen met "Centrum de zon"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 15:57

haha.. hey, jij weer Bloos Haha!
1e consult 50 euro, vervolgconsulten 30 euro. Medicijnen varieren van 40 tot 90 euro.
Groot gedeelte verder al via PM verteld. Op de site zelf stonden ook referenties, weet niet of ze er nog op staan?
Mijn stal eigenaresse wordt nu ook door hem behandeld en dat gaat echt super vooruit (was duizelig, vreemde neigingen m.b.t. eten, dat is nu allemaal over)wordt nu nog wel verder behandeld, zijn vorige week nog bij m geweest.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:35

Ik heb ook veel ervaring met Centrum de Zon (al 5 jaar). Alleen maar positief. Zowel voor mijn paarden als voor ons mam. Klachten en behandeling waren verschillend. (verschillende paarden, verschillende klachten per paard en ik laat ze een paar keer per jaar (preventief) checken).

Meestal weet ik zelf de klacht van tevoren al (puur vanuit gevoel of omdat een paard iets laat zien). En zonder enige voorkennis, verteld deze man precies wat ik al dacht. (ik hang altijd met open mond aan de telefoon Haha!).
Ook de behandelingen slaan goed aan Ja

Wel is het zo, en dat verteld deze man ook, dat je veel problemen als een ui moet zien die je afpelt. Dus de ene klacht, komt voort uit een dieper liggende klacht, etc. En als jij alleen die eerste "laag" weg neemt, heb je grote kans dat het weer terug komt als je de onderliggende klachten niet ook nog bestrijd.

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 16:26

hahah hey vonnie... ook nog steeds enthousiast Haha!
Ben toch blij dat we die ouwe man kennen Duivel Hij is over iets meer dan een maandje jarig Go jij! Go jij!