Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Jolliegirl schreef:water koken(bacteriedodend!) en laten afkoelen tot het lauw is en dan even schoonmaken
en zoals lovely zegt, mischien wat zout erbij, alleen als het NIET!! open is!
Jolliegirl schreef:water koken(bacteriedodend!) en laten afkoelen tot het lauw is en dan even schoonmaken
en zoals lovely zegt, mischien wat zout erbij, alleen als het NIET!! open is!
Lovely schreef:Koken is inderdaad niet meer echt nodig (maar gek genoeg doe ik het voor de ogen toch nog steeds).
Maar wou even laten weten dat het eigenlijk niet zo nodig is.
maar ik doe t vaak toch, kleine moeite toch
Jolliegirl schreef:gooi maar eens zoutwater op een open wondje.. prikt als de pest het bijt...
nee koken is niet echt nodigmaar ik doe t vaak toch, kleine moeite toch
Lovely schreef:Jolliegirl schreef:gooi maar eens zoutwater op een open wondje.. prikt als de pest het bijt...
nee koken is niet echt nodigmaar ik doe t vaak toch, kleine moeite toch
Het helpt als je probeert om een compleet plaatje te zien. De neus is niet iets om zomaar van alles in te smeren. Zout is een veilig middel dat doorgeslikt (als het langs de lippen naar beneden loopt bijv.) en ingeademd mag worden zonder dat dat bijwerkingen heeft. Daarnaast ontsmet het, wat juist gunstig is als je kleine wondjes hebt. Gewoon keukenzout prikt helemaal niet en het bijt ook niet als de pest.

.