De dierenarts zou aan het einde van de dag komen, en ik merkte dat patric iets meer begon te eten.
Toch de dierenarts laten komen en hij dacht aan koliek haar darmen waren ook de hele tijd bezig dus daar kreeg ze een spuit voor en hij dacht aan hoefbevangen en we zouden de volgende dag s'avonds met medicijnen daar voor beginnen.
De volgende dag was patric in 1 keer weer helemaal de oude ook liep ze niet meer kreupel dus was ik ook niet begonnen nog met de medicijnen voor hoefbevangen omdat ik even af wou wachten, en als ze dan nog goed liep het met de DA wou overleggen of de medicijnen nodig zouden zijn. De volgende 2 dagen weer niks aan de hand en ze was helemaal de oude weer.
Gisteravond haar heel lichtjes even 10 minutjes gereden en er was niks aan de hand.
Nu vanmorgen kom ik op stal had ze weer bijna niks gegeten dus ik haar toch maar naar buiten gedaan zodat ik der in de gaten kon houden. ( paarden hebben wij aan huis staan )
In het weiland was ze erg onrustig telkens lopen en dan deed ze der hoofd ff naar beneneden om te willen eten maar het leek wel alsof dat niet lukte. Nu wou ik proberen of ze appel wou en der ff aaien enzo. De appel wou ze en vond ze erg lekker alles wat ik voerde at ze. Dus ik der aaien en overal voelen kom ik erachter dat ze aan de linkerkant van der hals, het lijkt wel aan haar luchtpijp :S een buld zie zitten. Toen ik eraan kwam vond ze dit erg vervelend. Dus ik heb meteen weer de DA gebeld en ze komen vanmidag langs. Nu ben ik erg benieuwd of iemand toevallig dit eerder mee heeft gemaakt. Ze eet nu wel iets meer maar alleen de stengels die hoog uit de sloot groeien zodat ze niet hoeft te bukken. Ik ben erg benieuwd. ( sorry voor het lange verhaal
)