spierbevangen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

spierbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 12:48

Hoi,

Mijn haf is een tijd geleden bijna spierbevangen geweest.. Tot nu toe heb ik een suplement bijgevoerd om te voorkomen dat het weer zal gebeuren (natuurlijk voorkomt het niet, maar helpt er wel bij) Volgens mij was dit vitamine E ?
Weet iemand of dit ook verkrijgbaar is bij een paardenwinkel of alleen bij de DA, en of dit ook vitamine E was of iets anders ?
(Mijn DA is op vakantie)

detour

Re: spierbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:50

Selenium in combi met vitame E is eigenlijk het mooiste om bij te voeren, van PAVO heb je voedingssupplementen, daar is er speciaal eentje voor gemaakt en die kun je zonder doktersvoorschrift krijgen.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 12:51

detour schreef:
Selenium in combi met vitame E is eigenlijk het mooiste om bij te voeren, van PAVO heb je voedingssupplementen, daar is er speciaal eentje voor gemaakt en die kun je zonder doktersvoorschrift krijgen.

Oke bedankt, zal eens kijken of ze dat bij hypo hebben.. Anders moet ik even kijken welke winkel in de buurt dit verkoopt.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:51

Zelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:24

ik heb vitamine E en selenium van de dierenarts, dit omdat het in een hogere concentratie is dan bijv. poeder uit de ruiterzaak. orale gel heb ik die ik gebruik, 1 pompje dagelijks over het voer.