Cavalor perfomix en probreed?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Zsazsa_

Cavalor perfomix en probreed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 17:55

Hallo,

Ik had een vraagje, ik start nu met mijn vierjarige merrie perfomix te geven. En ze is nu drachtig dus ong op de 8 maand wil ik overgaan op probreed.

Heeft er iemand ervaring met beide soorten voer. En aan wat voor paard voeren jullie de perfomix?
Ik geef het omdat mijn merrie niet zo gek is op brokken en een beetje lusteloos is rond de zomertijd.

Dus ervaring of tips?

_Zsazsa_

Re: Cavalor perfomix en probreed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 08:00

Niemand?? En de man zei dat het nog zoveel verkocht werd. Verdrietig

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 08:04

Ik wilde mijn zogende merrie probreed voeren, maar het was uitverkocht. Dus ik heb geen ervaring met het voer. Wel met cavalor op zich en dat vind ik prima voer.

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:21

Ik heb mijn merrie vorige jaar probreed gevoerd. Ik ben er heel goed over te spreken, en de pony vond het ook lekker.( Ook een pony die niet zo van brokken houd).

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 14:51

Wij hebben heel lang perfomix gegeven aan onze paarden maar zijn daar een aantal maanden geleden mee gestopt omdat de paarden erg mager werden op hun ribben. De DA is er toen ook bijgehaald voor een bloedonderzoek en dat was bij beide paarden in orde. Toen wij vertelden dat we Perfomix van Cavalor voerden, zei hij dat we absoluut niet de eerste waren bij wie de paarden zo mager werden op de ribben. Dus voor mijn paardjes nooit meer cavalor! Ik ben nu All Sports van PAVO aan het voeren en de paarden zien er stukken beter uit nu. Ze zijn mooi bijgekomen op de ribben, blinken beide als een spiegel en zitten gewoon heel goed in hun vel.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:23

Ik voer alweer 2 jaar cavalor. En mijn beestjes zien er perfect uit. Ik hoef mijn paarden geen subli te voeren. Dan blinken ze niet mooi meer en worden duf.

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 23:01

Ik voer momenteel ook nog perfomix van cavalor. Ben daar altijd heel tevreden over geweest, maar nu ik mijn paard toch wat zwaarder train merk ik dat hij wat futloos is en wat energieker mag zijn.
Daarom ga ik vanaf volgende week overschakelen op superforce van cavalor.
@ pasi; Dat heb ik nog nooit gehoord dat er paarden zijn die mager worden als je cavalor voert, ik ben er zeer tevreden over. Die van mij worden er eerder te dik van Lachen

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:12

@Myrana
Wat is superforce voor iets?
Ik voer mijn ene paard nu pianissimo en mijn andere paard krijgt nu de pavo sportfit. Ook goed voer. Maar heb liever cavalor. Is die superforce net zo iets als de sportfit?