Al zo'n 2 jaar heb ik deze hoefsmid.
Niks op aan te merken, paard word altijd netjes bekapt, normale prijs en klaar.
De laatste paar maanden is dit niet meer zo vanzelfsprekend.
Het volgende is er gaande ;
Ik bel de hoefsmid als het nodig is. (De ene keer moet ze na 4 à 6 weken even komen, de andere keer is het nauwelijks nodig na 8 weken. Vandaar dat ze niet standaard om de zoveel weken langskomt).
En dan begint het probleem.
Bellen.
Hoefsmid niet te bereiken ! Ik bel dan een aantal keren per dag (verschillende tijdstippen) een paar dagen lang.
Constant in gesprek/telefoon uit

Heb ik de hoefsmid eindelijk te pakken is het van 'Kun je volgende week even bellen ?'
'Ik heb mijn agenda niet bij de hand, bel maar een andere keer'.
Zo gaan er dagen/weken overheen omdat ze dan wéér niet te bereiken is.
Het is dus heel de tijd hetzelfde liedje

Een keer ben ik het ook echt beu geweest en heb ik netjes de voicemail ingesproken of ze MIJ die dag nog terug wilde bellen, omdat ze gewoon het merendeel van een week niet te bereiken is.
Een paar dagen later word er gebeld. Niet volgens de afspraak op dezelfde dag, maargoed ik was blij dat er gebeld werd.
Eindelijk na zoveel weken erbij een afspraak kunnen maken (waar ook alweer heel wat dagen overheen gingen.)
Ik zit nu dus heel erg te twijfelen of ik haar er eens op aanspreek, of gewoon eventjes netjes vertel dat ik een andere hoefsmid neem vanwege de bovenstaande dingen.
Het probleem is, er is niks op de hoefsmid aan te merken met het bekappen. Dat is gewoon altijd netjes & voor een normale prijs.
Maar hoe vervelend het wel niet is om een afspraak te maken ..
Eerst eens rustig aangeven, een kans geven en dan beetje dringerder worden en eventueel aangeven dat je een nieuwe gaat zoeken anders.
)
) er niet eventjes word teruggebeld.