Mijn jaarling hengst heeft een bult net boven zen linker voorbeen,
dit is sinds vrijdag de 27e, een week geleden dus , we hebben toen ook meteen de dierenarts erbij gehad en die zei dat het een abces zou moeten zijn, en dat het binnen een week zou openspringen, of kleiner zou worden.
En dat ik anders weer binnen een week moest bellen en hen het zouden openprikken.. nou hebben wij dus eigenlijk gedacht nou we kijken het tot maandag aan, omdat het er nog hetzelfde uit zag, het was wel warm maar niet zo warm als dat een abces zou moeten zijn.. en ook niet heel hard ofzo.
Zal tussen door ook even een foto plaatsen dan weten jullie waar het over gaat.

Hij is verder heel vrolijk geen koorts of geen sloomheid, hij rent nog vrolijk door de bak enzo, en is gewoon gezond..
Nou hebben wij dus vandaag zelf geprobeert om het opente prikken dat het zou kunnen gaan knappen (anders had de dierenarts dat ook gedaan dus) maar er knapte niks, er kwam geen vocht of pus uit alleen puur een klein beetje bloed meer niet..
Nou vraag ik me dus af of dit wel echt een abces is want ik zou het verder echt niet weten..
Misschien weten jullie iets of hebben jullie dit mee gemaakt dan hoor ik het heel graag!
Oja je kan er wel in knijpen alleen als je dat te hard doet wilt ie je bijten. Dan doet het wel pijn
Alvast bedankt!
p.s we bellen maandag wel de dierenarts weer..
is die bult nog steeds niet weg bij maddox.. ik zei tog je moet die andere DA laten komen want die DA van stal die is echt slecht.. zal der verder geen namen bij zetten vind ik ook zo aso.. maar je weet wel over welke ik het heb tog. ik had eerst ook die DA van stal heb er zelf slechte ervaringen mee en heb heel veel slechte dingen over hem gehood. laat me anders ff weten als je het tel nummer van mijn DA wil hebben dan geef ik je die ff
ben erg tevreden over deze DA