Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
! petrawinster schreef:ideale voedertijd bestaat naar mijn idee niet echt.
een paard kan geen klok kijken en vergeet de zomer-/wintertijd niet.
ik werk vrij onregelmatig en voer als ik er ben
Dani62 schreef:Mijne heeft onbeperkt hooi, die eet dus wanneer ze zelf wil. Dát vind ik nou de ideale voedertijd!
pearlie schreef:ahum een paard kan wellicht geen klok kijken zoals wij mensen, maar ze weten wel degelijk wanneer het voertijd is!!
Als je op een willekeurige andere tijd bij de stal komt staan ze rustig. Kom je rond voertijd dan probeert die van mij een tunnel naar china te graven hoor!

Dani62 schreef:Mijne heeft onbeperkt hooi, die eet dus wanneer ze zelf wil. Dát vind ik nou de ideale voedertijd!
! mijn pony gaat 's ochtends altijd naar buiten rond een uur of 8.. dan eet ze op een mooi stuk land gras.. ze staat meestal dan tot een uur of 5 of 6 buiten en gaat naar binnen en dan ligt er krachtvoer en hooi klaar. maar als ik nou 's ochtends ( bijv. op een warme dag) rond een uur of 10 wil gaan rijden dan gaat madame in staking omdat ze persé in het land wil.. het zelfde dat als er geen voer in de stal ligt ze de stal niet in wil.. nouja ze krijgt dus krachtvoer als ze de stal in gaat.