Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

iets energieblokkade in een been, maar verder helemaal het manneke 
ellepel schreef:ja ik kan er niks aan doen,maar ik heb echt iets tegen reiki.....
het zijn ook altijd mensen die persé hun gelijk overal in hebben moeten,de dieren die ze zelf hebben zijn ook allemaal heel raar vind ik.
kennis van me deed aan reiki en had een hond die altijd vast moest als je daar kwam anders beet hij je als het de kans kreeg
ik heb zelf ooit es iemand laten komen bij een paard van me voor reiki,maar paard werd er zenuwachtig van en ik ook.
nee , reiki vind ik helemaal niks

ellepel schreef:ja ik kan er niks aan doen,maar ik heb echt iets tegen reiki.....
het zijn ook altijd mensen die persé hun gelijk overal in hebben moeten,de dieren die ze zelf hebben zijn ook allemaal heel raar vind ik.
kennis van me deed aan reiki en had een hond die altijd vast moest als je daar kwam anders beet hij je als het de kans kreeg
ik heb zelf ooit es iemand laten komen bij een paard van me voor reiki,maar paard werd er zenuwachtig van en ik ook.

ben een enorm nuchter mens
maar ach baat het niet dan schaad het niet, en ik heb teovallig een leuke (naja leuk is anders) ervaring gehad.... maar dat komt omdat ik zelf denk ik ook heel gevoellig ben voor van alles en nogwat, zonder dat ik op wat voor een manier dan ook begaafd ben hoor
Amanda schreef:ellepel schreef:ja ik kan er niks aan doen,maar ik heb echt iets tegen reiki.....
Dus omdat we aan reiki doen zijn we raar en onze dieren zijn ook raar
Dat jij het niets vind wil niet zeggen dat wij raar zijn. Dat vind ik nogal een vreemde opmerking.
Dat je 1 slechte ervaring hebt wil niet zeggen dat alle ervaringen meteen ook slecht zijn.

Hij draait dan namelijk zelf met stukjes om zijn as...en dan heb ik hem daarna helemaal gehad