bloed onderzoek

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Missbambie

bloed onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 18:54

Hoeveel procent% is de kans dat er wat uit het bloed onderzoek uit komt

ik wil eind van de maand een bloed onderzoek laten doen door de DA bij mijn paard een uit gebreide. tevens meteen een gezondheids onderzoek, hart, longen, ect... maar hoe groot is de kans dat er iets uit komt. lig dan ook wel aan de klachten van het dier? maar wat is het gemiddeld

Judith_W

Re: bloed onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 13:19

daar kan je totaal niet zomaar een percentage voor noemen. Het ligt er maar aan of het paard wat mankeert en dan nog wat voor aandoening hij heeft. Er zijn zoveel factoren die meespelen, je kan niet een percentage daarvoor aangeven. Dat zou namelijk betekenen dat je de kans wilt berekenen dat als je van een groot aantal paarden, ongeacht of wel of niet wat mankeren, bloed trekt en bij hoeveel komt er dan iets uit.

Maar waarom zou je bloed laten nemen van je paard? Heb je het idee dat ie niet gezond is? Dan zou ik idd eerst onderzoek laten doen en je DA geeft dan zelf wel aan of het geïndiceerd is om bloedonderzoek te laten doen