Nu enkele maanden later gaat het netjes met de wond, maar ik begin nu tegen een klein probleem op te lopen.
Ze loopt namelijk met haar linkerachterbeen de bovenkant van de korst eraf.
Eerst dacht ik dat dit alleen gebeurde als ik iets met haar deed, maar vandaag ben ik er dus achter gekomen dat dit dus niet het geval is.
Toen ik haar vanmiddag uit het land haalde om een beetje te tutten had ze namelijk een nieuwe, nog erg rode korst aan de bovenkant zitten.
Nu was dit de eerste keer dat ik haar 'hiermee' van het land haalde, maar wellicht is dit ook al wel vaker gebeurd (je weet het niet)
Nu lijkt het mij niet echt handig dat ze telkens het bovenste stukje korst van haar wond eraf loopt, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing.
Iemand van stal dacht aan springschoenen (maar dan zit de springschoen tegen de wond denk ik en zou de korst eraf kunnen komen door de springschoen??) of iets als strijkringen?
Ik heb zelf nog nooit strijkringen gebruikt, dus ik heb geen idee hoe ze werken en om welk deel van het been ze zitten.
Heeft een van jullie wellicht een passende oplossing voor dit probleem??
Dit is een overzichtsfoto van de genezing van de wond tot nu toe: (LET OP! Niet geschikt voor de zwakke maag!)
http://farm4.static.flickr.com/3152/2631661900_c9ecbc8e8a_o.jpg
Uiteraard komt de DA ook op controle! Maar wellicht dat iemand met een geniaal idee komt!

Alleen als het verband eromheen zat wilde ze er vaak niet op staan.