Aveve voeder

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marcella_x3

Aveve voeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 13:44

Ik wil eens van voer veranderen, omdat het topseizoen nu bezig is, en ze wel wat meer (en beter) voer mogen hebben. Ik dacht aan Aveve voeder ... Alleen vind ik de prijs nergens van deze zakken voer. Verward
Van deze zakken zoek ik de prijs :
* 290 Topsportmengeling met kruiden
* 294 Sportmengeling
* 296 Sportkorrel
* 291 Dieetmengeling
En deze supplementen :
* Jumpi sport extra
* Activ E

Is Aveve voeder goed ? En kan ik de voederzakken 290,294,296 en supplement Jumpi sport extra samen gebruiken voor mijn jumpingpaarden, of is dat niet zo'n goed idee ? De paarden gaan wel elk weekend op wedstrijd ...

giotto

Re: Aveve voeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 14:55

Ik ben persoonlijk niet echt wild van Aveve...
Heb het een tijdje gevoerd aan de mijne en kreeg hem niet in de conditie waarin hij nu staat (met Mijten).
Heb ook al gehoord van een springruiter hier in de buurt dat die overgeschakeld is op ander voer omdat zijn paarden tekorten hadden aan vitamines en mineralen.Hij heeft alles laten onderzoeken en de tekorten zouden van het Aveve eten komen...
ik denk dat ,als je zoals jij,je paarden op wedstrijd uitbrengt en dus veel traint dat je dan beter af gaat zijn met een ander(en misschien iets duurder)merk.

Wat voeder je nu trouwens?

Edit : typo